Serwis gwarancyjny instalacji solarnych montowanych w 2016 r realizowany jest w ramach serwisu zastępczego z uwagi na niewywiązywanie się Wykonawcy z zobowiązań umownych w tym zakresie.
Usterki, zgłoszenia gwarancyjne instalacji solarnych (w okresie gwarancji) zarówno instalacji wykonanych przez firmę Solver (2012-21013) jak Energia Polska (2016) należy przekazywać do :
I. Starostwa Powiatowego ( w dni robocze w godzinach pracy urzędu od 7.00 -15.00) ul Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka:
Zgłoszenia gwarancyjne przyjmuje Pani Sylwia Knapczyk :
- telefonicznie tel. 33 87 57 938 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00
- osobiście pok. 113 (I piętro ) ul Kościelna 5b , Sucha Beskidzka - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00
- e-mail : serwis@powiatsuski.pl
- listownie
Więcej informacji na temat zgłoszeń serwisowych > zobacz
II. Wykonawcy serwisu poza godzinami pracy urzędu lub w dniach wolnych od pracy dla urzędu lub w przypadku powstania usterki zagrażającej mieniu lub bezpieczeństwu , należy kontaktować się bezpośrednio z Wykonawcą Serwisu – Pan Piotr Wójcik pełniącym całodobowy dyżur :
- tel. 883 553 566 , e-mail : kontakt@grupasolar.com
Prosimy o korzystanie z wymienionego telefonu jedynie w przypadkach uzasadnionych
Usterki usuwane są w ramach serwisu zastępczego z uwagi na niewywiązywanie się Wykonawców z zobowiązań umownych w tym zakresie.