Serwis   gwarancyjny instalacji solarnych  montowanych w 2016 r     realizowany jest  w ramach serwisu zastępczego z uwagi na niewywiązywanie się Wykonawcy  z zobowiązań umownych w tym zakresie.

 

Usterki, zgłoszenia gwarancyjne  instalacji solarnych  (w okresie gwarancji) zarówno instalacji  wykonanych  przez firmę  Solver (2012-21013)  jak Energia Polska (2016)  należy przekazywać do :

 

I.  Starostwa Powiatowego  ( w dni robocze   w godzinach  pracy  urzędu od  7.00 -15.00) ul Kościelna 5b,   34-200 Sucha Beskidzka: 

Zgłoszenia  gwarancyjne  przyjmuje  Pani   Sylwia  Knapczyk  :

  • telefonicznie  tel. 33 87 57 938   od poniedziałku  do piątku w godzinach  od 7.00 – 15.00
  • osobiście  pok. 113   (I piętro )  ul Kościelna 5b , Sucha  Beskidzka -  od poniedziałku  do piątku w godzinach  od 7.00 – 15.00
  • e-mail :  serwis@powiatsuski.pl   
  • listownie

         Więcej  informacji na temat  zgłoszeń  serwisowych > zobacz

 

II. Wykonawcy  serwisu poza godzinami pracy urzędu   lub w dniach wolnych od pracy dla urzędu   lub  w   przypadku  powstania  usterki  zagrażającej   mieniu   lub bezpieczeństwu ,    należy kontaktować się bezpośrednio z  Wykonawcą  Serwisu  – Pan  Piotr  Wójcik   pełniącym  całodobowy dyżur : 

 

  •  tel.  883  553 566  ,   e-mail :  kontakt@grupasolar.com

 

       Prosimy o  korzystanie   z wymienionego   telefonu  jedynie w przypadkach uzasadnionych

 

Usterki  usuwane są w ramach serwisu zastępczego z uwagi na niewywiązywanie się Wykonawców z zobowiązań umownych w tym zakresie.

 

 


dscf7772