I. Zgłaszanie powstania szkody
Poniższym postępowanie objęte są osoby które złożyły pełnomocnictwo ubezpieczeniowe ,
- aby sprawdzić czy Pełnomocnictwo złożono (dotychczas złożono 2334 pełnomocnictw) skontaktuj się z Wydziałem Środowiska tel. 33 87 75 935,
- osoby które nie złożyły pełnomocnictwa ubezpieczają instalacje solarne indywidualnie i przesyłają corocznie do Starostwa zgodnie z zapisami umowy do 30 czerwca każdego roku zgodnie z § 11 ust. 13, 14 umowy kopie polisy
- na dzień 19.12.2013 zgłoszono do ubezpieczenia 2334 z 2349 instalacji solarnych. Powiat zgłasza do ubezpieczenia instalacje po otrzymaniu protokołu zdawczo-odbiorczego
- osoby które chciałby w chwili obecnej przystąpić do ubezpieczenia winny pobrać wzór pełnomocnictwa , wypełnić i przesłać na adres znajdujący się w stopce pełnomocnictwa
Instalacje solarne ubezpiecza InterRisk VIENNA INSURANCE GROUP
- szkody w zakresie objętym zakresem ubezpieczenia może zgłaszać Właściciel nieruchomości na której zamontowano zestaw solarny
- procedura zgłoszenia szkody>> zobacz
- zgłoszenia szkody można dokonać
wypełniając formularz i przesyłając skan bezpośrednio na adres Brokera działającego w imieniu Powiatu szkody@maximus-broker.pl (formularz Brokera)
W razie problemów zawsze mogą Państwo skontaktować się z:
-
Brokerem ubezpieczeniowym Pan Marek Lewandowski działającym w imieniu Powiatu suskiego tel. 56 669 05 56 , 56 669 05 00 , fax 56 664 47 06 , e-mail: marek.lewandowski@maximus-broker.pl
- Wydziałem Środowiska Pani Teresa Jasiewicz tel.33 87 57 935 , e -mail: t.jasiewicz@powiatsuski.pl
II. Zgodnie z zapisami umowy dotyczącej montażu instalacji solarnych na budynkach mieszkalnych Właściciele nieruchomości na których zamontowano instalacje mają obowiązek:
- ubezpieczenia instalacji solarnych przez okres 5 lat
- przedstawienia corocznie bez wezwania Powiatowi kopii zawartej polisy
III. Aby ułatwić realizacje tego zobowiązania postanowiono:
- zebrać pełnomocnictwa od osób biorących udział w projekcie (zebrano 2334 pełnomocnictw) > zobacz
- ogłosić przetarg mający na celu wyłonienie ubezpieczyciela
IV. Warunki ubezpieczenia – osoby które podpisały pełnomocnictwo
- zakres ubezpieczenia – pełny, w tym kradzież i wandalizm w ograniczonym zakresie
- brak franszyzy
- możliwość zgłaszania szkód bezpośrednio przez Właścicieli nieruchomości
- składka płatna corocznie w oparciu o umowę generalną zawartą na okres 5 lat.
- składka płatana z oszczędności projektowych – brak konieczności zapłaty dodatkowych środków finansowych
- możliwość przystąpienia pozostałych uczestników programu do ubezpieczenia po podpisaniu stosownego pełnomocnictwa . Pełnomocnictwo po wypełnieniu i podpisaniu należy przesłać na adres Starostwo Powiatowe Wydział Środowiska ul.Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka. Pełnomocnictwo podpisują osoby posiadające tytuł prawny do nieruchomości.
- Osoby które nie podpisały pełnomocnictwa zobowiązane są do corocznego dostarczania do Starostwa polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie instalacji solarnej.
V. Postępowanie przetargowe,
- szczegóły ubezpieczenia >> zobacz
- rozpoczęcie postępowania przetargowego – 24 lipca 2013 r
- termin składania ofert- 6 sierpnia 2013 >> zobacz
- wynik postępowania przetargowego >> zobacz