W dniu 1.10 2012 odbyła się VIII  Rada Budowy . Główna tematyka Rady :

    1. terminowość realizacji. Wykonawca oświadczył że do końca tygodnia uzupełni brakujące urządzenia w instalacjach rozpoczętych
    2. Harmonogram wykonania prac jest opóźniony o około tydzień. Wykonawca kontaktuje się z  Właścicielami nieruchomości  3 dni przed   planowanym terminem rozpoczęcia prac
    3. Wykonawca planuje rozpoczęcie robót w Jordanowie  około 15. 10
    4. Wykonawca posiada wszystkie niezbędne materiały i urządzenia  konieczne do realizacji inwestycji

    W związku z powtarzającymi się  uwagami dotyczącymi  prowadzonych robót wystąpiono do Prezesa firmy „Solver”  o przedstawienie pisemnych wyjaśnień.   Treść pisma przedstawiamy poniżej. 

     

     

     

     

     

    Uwagi Dotyczące Prac II
    Uwagi Dotyczące Prac II
    uwagi dotyczące prac II.PDF

    rozmiar: 854.0 KiB
    pobrań: 573

    Drukuj