W związku z rozliczeniem projektu z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Szwajcarsko Polskim Programem Współpracy rozpoczynamy proces rozliczania się z Uczestnikami projektu.
W pierwszej kolejności rozliczamy się z Uczestnikami projektu których instalacje zostały wykonane w latach 2012-2013.
Planujemy przeprowadzić proces rozliczania w okresie 8 styczeń – 24 marca 2018 r.
Rozliczanie uczestników etapu II (instalacje wykonane w 2016 r.) nastąpi po rozliczeniu uczestników etapu I czyli w kwietniu 2018 z uwagi min. na konieczność przeprowadzenia procedury związanej z ubezpieczeniem instalacji.
Warunkiem koniecznym do otrzymania instalacji na własność i otrzymania ewentualnej nadpłaty jest podpisanie aneksu, który będzie podpisywany w następującej kolejności > zobacz harmonogram
W terminach wskazanych w harmonogramie należy zgłosić się do Starostwa Powiatowego ul. Kościelana 5b Wydział Środowiska pok. 113 celem podpisania aneksu/protokołu zdawczo-odbiorczego > zobacz wzór aneksu
Prosimy o przestrzeganie terminów zawartych w harmonogramie
Właściciele podczas podpisywania aneksu winni okazać :
a) dowód osobisty
b) aktualny numer rachunku bankowego
Nadpłata zostanie przekazana na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty podpisania aneksu/protokołu przekazania.
W przypadku braku rachunku bankowego wypłata nastąpi 60 dni w kasie urzędu
Na 2349 rodzin które miały wykonane instalacje 2331 otrzyma nadpłaty ( wartość nadpłaty zostanie wymieniona w podpisywanym aneksie, protokole), a 18 osób będzie musiało dokonać dopłatę . Lista lokalizacji gdzie będzie dokonywana dopłata znajduje się w załączniku > zobacz
Łączna kwota którą wypłacimy Uczestnikom projektu (I etap) to około 1,2 mln zł
Rozliczenie odsetek > zobacz
Dziękujemy za udział w projekcie
Koordynator Projektu
Paweł Dyrcz
