Chcący usunąć usterkę należy podjąć następujące działania:
Krok 1 z 4 . Identyfikacja usterki
- Użytkownik instalacji winien zidentyfikować usterkę określając przede wszystkim objawy usterki (np. wyciek z instalacji, niskie ciśnienie w układzie solarnym )
- należy ustalić czy usterka jest związana z zakresem gwarancji. Proszę o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami w szczególności pytanie nr 26 - Wyciek z zaworu bezpieczeństwa, właściwe ciśnienie w sieci wodociągowej, pytanie nr 27 – Ucieczka ciepła z zbiornika solarnego >> zobacz
- należy sprawdzić ciśnienie w układzie solarnym – proszę o zapoznanie się z pytaniem nr 28 >> zobacz
Krok 2 z 4 . Zgłoszenie zidentyfikowanej usterki
Usterki, zgłoszenia gwarancyjne należy przekazywać do Starostwa Powiatowego ul Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka , pok. 25/2 (parter) . Zgłoszenia gwarancyjne przyjmuje Pani Sylwia Knapczyk. Zgłoszenia można przekazywać:
- telefonicznie tel. 33 87 57 938 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00
- osobiście pok. 25/2 (parter) ul Kościelna 5b , Sucha Beskidzka - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00
- e-mail : serwis@powiatsuski.pl
- listownie
Zgłoszeniom gwarancyjnym nadawane są numery celem szybszej ich identyfikacji.
Krok 3 z 4 . Przygotowanie do usunięcia usterki
- zgłoszone usterki przekazywane są codziennie listownie do Syndyka Masy Upadłościowej SOLVER wraz z wezwaniem do ich usunięcia w terminie 7 dni
- brak realizacji zgłoszenia gwarancyjnego przez Syndyka Masy Upadłościowej SOLVER w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia uprawnia Powiat do przekazania zgłoszenia gwarancyjnego Serwisantowi, z którym Powiat podpisał umowę
- teren Powiatu podzielono na trzy rejony przyporządkowane do Serwisantów
Krok 4 z 4. Realizacja serwisu
- Serwisant działający na zlecenie Powiatu po otrzymaniu zlecenia kontaktuje się z Użytkownikiem instalacji telefonicznie , celem realizacji zgłoszenia serwisowego
- Serwisant wchodząc na nieruchomość Użytkownika instalacji okazuje bez wezwania upoważnienie wystawione przez Koordynatora Projektu z ramienia Powiatu. Po okazaniu upoważnienie umieszczane jest za szybą pojazdu serwisanta.
- Usterki gwarancyjne usuwane są nieodpłatnie. Serwisant nie może pobierać jakiegokolwiek wynagrodzenia od użytkownika instalacji. Serwisant nie może wykonywać jakichkolwiek odpłatnych czynności w obrębie instalacji solarnych. Warunek ten nie dotyczy roboty zleconej przez Powiat wykraczającej poza zakres projektu np. założenie reduktora ciśnienia
- Serwisant kończąc serwis wypełnia kartę serwisową którą podpisuje także użytkownik instalacji
Uwaga:
- powyższe wymogi nie mają zastosowania do przypadków w których zagrożone może być mienie lub bezpieczeństwo użytkowników instalacji w takim przypadku zgłoszenie serwisantowi przekazywane jest niezwłocznie
- w przypadku powstania usterki zagrażającej mieniu lub bezpieczeństwu poza godzinami pracy Starostwa lub w dniach wolnych od pracy dla urzędu należy kontaktować się bezpośrednio z Serwisantami pełniącymi całodobowy dyżur według harmonogramu >> zobacz
- prosimy o korzystanie z wymienionych telefonów jedynie w przypadkach uzasadnionych