Podpisano umowę na serwis zastępczy 2349 instalacji solarnych w 2017 r. Zgłoszenia serwisowe realizowała będzie firma
Grupa Solar Piotr Wójcik, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 161. Cena oferty brutto: 215.661,78 zł
Oferowany czas reakcji serwisu 1 dzień (w trybie normalnym),
Oferowany czas reakcji serwisu 7 godzin (w trybie pilnym).
Przekazano Wykonawcy wykaz zgłoszeń serwisowych zaległych ( od 1.01.2017 ) do realizacji. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy ustali harmonogram usuwania usterek zaległych informując, użytkowników instalacji o przewidywanym terminie ich usunięcia.
Zgłoszenia serwisowe bieżące ( instalacje wykonane przez SOLVER Sp. z o.0. w upadłości w latach 2012-2013 ) należy przekazywać telefonicznie pod numer telefonu 33 87 57 938.
W przypadku zdarzeń nagłych występujących poza godzinami pracy urzędu należy kontaktować się bezpośrednio z wykonawcą pod czynnym całodobowo numerem telefonu 883 553 566
Zgłoszenia serwisowe instalacji wykonanych w II etapie (2016 r) przez firmę Energia Polska SA należy przekazywać bezpośrednio do firmy Energia > zobacz