Szanowni Państwo
Informujemy, że przez cały okres gwarancji firma SOLVER Sp z o.o. zobowiązana jest do wykonywania bezpłatnego serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń tak więc nikt nie może żądać od Właściciela nieruchomości jakichkolwiek środków finansowych za wykonane czynności serwisowe
Numery telefonów pod które należy zgłaszać ewentualne usterki znajdują się na:
- stronie internetowej >> zobacz
- segregatorze przekazanym podczas odbioru prac >>zobacz
- protokole zdawczo -odbiorczym
- naklejce informującej projekcie umieszczonej na zbiorniku
- w pamięci sterownika po wciśnięciu przycisku INFO >>zobacz
Zgodnie z zapisami umowy Firma SOLVER Sp z o.o. zobowiązana jest do usunięcia usterki do 7 dni od jej zgłoszenia. Przypadki naruszenia tego terminu prosimy zgłaszać pisemnie do Wydziału Środowiska.
Szczegóły realizacji usługi serwisowej zawarte są na stronach 19 -20 umowy >>zobacz
Koordynator projektu
Paweł Dyrcz