Szanowni Państwo

    Informujemy,  że  przez cały okres  gwarancji  firma  SOLVER  Sp z o.o.  zobowiązana  jest do wykonywania   bezpłatnego  serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń tak więc  nikt nie może  żądać  od Właściciela nieruchomości  jakichkolwiek środków finansowych  za wykonane czynności  serwisowe

    Numery telefonów  pod które należy zgłaszać ewentualne usterki  znajdują się na:

    1. stronie  internetowej >> zobacz
    2. segregatorze  przekazanym podczas odbioru prac >>zobacz
    3. protokole zdawczo -odbiorczym
    4. naklejce informującej projekcie umieszczonej na zbiorniku
    5. w pamięci  sterownika po wciśnięciu  przycisku INFO  >>zobacz

     

    Zgodnie z zapisami umowy Firma SOLVER  Sp z o.o.  zobowiązana jest do usunięcia  usterki do 7 dni od jej zgłoszenia. Przypadki  naruszenia tego terminu  prosimy zgłaszać pisemnie  do Wydziału Środowiska.

    Szczegóły  realizacji  usługi serwisowej  zawarte są na stronach  19 -20 umowy  >>zobacz

     

    Koordynator projektu

    Paweł Dyrcz

     


    dscf4603

    Drukuj