W związku   z  rozliczeniem  projektu   z  Narodowym Funduszem  Ochrony  Środowiska  i Szwajcarsko Polskim Programem Współpracy   rozpoczynamy  proces  rozliczania się  z  Uczestnikami  projektu. 

     

    W  pierwszej kolejności   rozliczamy się z  Uczestnikami  projektu  których instalacje  zostały wykonane  w latach  2012-2013. 

    Planujemy  przeprowadzić  proces  rozliczania  w okresie  8 styczeń  – 24 marca  2018 r.

    Rozliczanie  uczestników  etapu II  (instalacje wykonane w 2016 r.) nastąpi   po rozliczeniu  uczestników  etapu  I  czyli  w   kwietniu   2018    z uwagi min. na konieczność  przeprowadzenia procedury   związanej z ubezpieczeniem  instalacji.

     

     


    img_3914-kopiowanie

     

     

    Warunkiem  koniecznym   do otrzymania   instalacji  na własność i otrzymania  ewentualnej nadpłaty   jest podpisanie  aneksu, który  będzie podpisywany w następującej  kolejności > zobacz harmonogram

    W terminach wskazanych  w harmonogramie  należy  zgłosić się do  Starostwa  Powiatowego ul. Kościelana  5b  Wydział  Środowiska   pok. 113  celem podpisania aneksu/protokołu  zdawczo-odbiorczego   > zobacz wzór aneksu

     

    Prosimy  o przestrzeganie   terminów  zawartych  w harmonogramie

     

    Właściciele  podczas  podpisywania aneksu  winni okazać :

    a) dowód  osobisty

    b) aktualny numer  rachunku  bankowego

     

    Nadpłata  zostanie  przekazana  na wskazany rachunek bankowy w terminie  14 dni od daty podpisania aneksu/protokołu  przekazania. 

    W przypadku  braku rachunku  bankowego  wypłata nastąpi 60 dni  w kasie  urzędu

     

    Na  2349 rodzin   które   miały  wykonane   instalacje   2331  otrzyma  nadpłaty ( wartość  nadpłaty zostanie wymieniona w podpisywanym aneksie, protokole), a 18 osób będzie musiało dokonać  dopłatę . Lista lokalizacji  gdzie  będzie  dokonywana   dopłata znajduje się  w załączniku  > zobacz 

    Łączna  kwota  którą wypłacimy  Uczestnikom  projektu  (I etap)  to  około  1,2 mln zł

    Rozliczenie odsetek  > zobacz

     

    Dziękujemy za udział w projekcie

     

    Koordynator  Projektu

    Paweł  Dyrcz

     

     

     

     

     

     

     

    Harmonogram Podpisywania Aneksu
    Harmonogram Podpisywania Aneksu
    Harmonogram podpisywania aneksu.pdf

    rozmiar: 427.2 KiB
    pobrań: 1248

    Aneks  Do Umowy - Wzór
    Aneks Do Umowy – Wzór
    aneks do umowy – wzór.pdf

    rozmiar: 238.8 KiB
    pobrań: 1161

    Rozliczenie Odsetek
    Rozliczenie Odsetek
    rozliczenie odsetek.pdf

    rozmiar: 261.7 KiB
    pobrań: 835

    Drukuj