W związku z ogłoszoną w lutym 2015 r. upadłością firmy SOLVER Sp z o.o. Powiat Suski przystąpił do usuwania usterek gwarancyjnych w instalacjach solarnych uczestników projektu.
Niejednokrotnie usterki zgłaszane do SOLVER Sp z o o, tuż po podpisaniu ugody z Powiatem Suskim w 31.10.2014 r. nie były usuwane w terminie , w związku z tym naliczono kary umowne. W ugodzie firma SOLVER zobowiązała się do terminowego realizowania zgłoszeń gwarancyjnych. W terminie 13 dni od daty podpisania ugody i otrzymania środków finansowych od Powiatu SOLVER zgłosił wniosek o upadłość o czym przypadkowo dowiedzieliśmy się w styczniu 2015 r.
Przyjęto i usunięto około 500 usterek gwarancyjnych.
W chwili obecnej ogłoszony został przetarg na wyłonienie wykonawcy który usuwał będzie usterki gwarancyjne (do czasu wyłonienia ostatecznego Wykonawcy prac serwisowych) > zobacz
Usterki gwarancyjne należy zgłaszać do Starostwa Powiatowego > zobacz
Jednocześnie informuję, że każda z zgłoszonych usterek musi być przekazana w pierwszej kolejności do Syndyka Masy Upadłościowej. Po upływie 7 dni od daty przekazania usterki przez Powiat Syndykowi Powiat może zlecić naprawę instalacji.
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności i jednocześnie zapewniamy że dokładamy wszelkich starań, aby mimo ogłoszenia upadłości firmy zachować prawidłowe funkcjonowanie serwisu.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość i cierpliwość
Koordynator projektu
Paweł Dyrcz