W związku z ogłoszoną  w lutym 2015 r. upadłością firmy SOLVER  Sp z o.o.  Powiat Suski  przystąpił  do usuwania  usterek  gwarancyjnych  w instalacjach solarnych uczestników projektu.

     

    Niejednokrotnie  usterki  zgłaszane do SOLVER  Sp z o o,   tuż  po podpisaniu ugody z Powiatem Suskim  w 31.10.2014 r. nie były usuwane w terminie , w związku z tym naliczono kary umowne. W ugodzie  firma SOLVER  zobowiązała  się do terminowego realizowania zgłoszeń gwarancyjnych.    W terminie  13 dni od daty podpisania ugody i otrzymania środków finansowych  od Powiatu  SOLVER  zgłosił  wniosek o upadłość o czym  przypadkowo dowiedzieliśmy się w styczniu 2015 r.

    Przyjęto  i usunięto  około 500 usterek gwarancyjnych.

     

    W chwili obecnej  ogłoszony został przetarg na wyłonienie  wykonawcy   który usuwał będzie  usterki gwarancyjne  (do czasu   wyłonienia  ostatecznego Wykonawcy  prac serwisowych)   > zobacz

    Usterki gwarancyjne  należy zgłaszać  do Starostwa Powiatowego   > zobacz

     

    Jednocześnie informuję, że każda z zgłoszonych  usterek musi być przekazana w pierwszej kolejności do Syndyka Masy Upadłościowej. Po upływie  7 dni  od daty przekazania usterki przez Powiat  Syndykowi  Powiat może  zlecić naprawę instalacji.

    Przepraszamy za zaistniałe niedogodności i jednocześnie  zapewniamy że dokładamy wszelkich starań, aby  mimo  ogłoszenia  upadłości firmy zachować prawidłowe funkcjonowanie  serwisu.

    Liczymy na Państwa  wyrozumiałość  i cierpliwość

     

    Koordynator projektu

    Paweł Dyrcz

     


    img_3932-kopiowanie

    Drukuj